برترین های سال ایران
برترین های سال ایران

معرفی هر چه در ایران بهترین می باشد
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 



 
نیاز

توضیحات


دنیا با تمام وسعتش

تنگ میشود برایم

وقتی چشم بر من میبندی

چه کم دارم تو را این روزها

یادت هست من بودم و تو

وتو بودی...

تمام ِ دنیای ِ من

چهره از من نپوشان

پشت چشم نازک مکن

ای همه ی زندگی ام

تو بالا نشینی و من پست

تو جمیل و من زشت

تو بزرگی  و من حقیر

تو دارایی و من ندار

مرا مران از درگاهت

که به دریوزگی آمده ام ...

آمین !


روح وحشی


پ.ن. عزیزا آنقدر پر شو در من که هیچ جایی برای غیر نماند... آمین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






21 مرداد 1391برچسب:, توسط شهره جلالی